سیزده

میگم اگه یه وقتایی من یه اسمهای عجیب غریبی تحویلت دادم و گفتم واسه کشور آلمان یا مکزیکه باور نکن خوب ؟  

منظورم چیه ؟ 

مامانی دیروز میخواست کوکوسبزی توی فر درست کنه . چشمت روز بد نبینه حواسم رفت به کامپیوتر و دیدم به به چه بوی سوخته ای از خونه ی همسایه میاد ! 

 

دیدم نه انگار خیلی بوش نزدیکه ! یه دفعه از جا پریدم و کوکو رو از فر بیرون اوردم . 

انقده دلم سوخت که نگو . روش تماماْ سوخته بود. 

خلاصه روش رو تراشیدم و وسط کوکو سالم مونده بود . اون رو ریختم توی یه ظرف خوشگل و یه کم تزئینش کردم و به بابایی گفتم امروز یه غذای مکزیکی داریم !  آخه بابایی میخواست بره سرکار و وقت نبود دوباره یه چیز دیگه درست کنم.

هیچی دیگه خوردیم و بابایی هم هیچی نگفت !  

:)

این مکزیکی های پدرسوخته همین مواد کوکوسبزی خودمون رو ور میدارن می سوزونن میگن غذای کشور ماست ! حالا مواد ایرانیه هااااا !   

u-i.blogsky